La Bottega – създателите на хотелската козметика на Four Seasons, The Ritz-Carlton и Peninsula hotels посетиха България. Костанца Роси Ричи, която е една от най-влиятелните личности в света на индустрията остана очарована от забележителностите в страната ни, както и от висококачествения продукт, който вече много хотелиери у нас предлагат.
Основана през 1981 г. в Италия, La Bottega е семеен бизнес от второ поколение с международни клонове в Ню Йорк, Шанхай, Хонконг, Барселона, Истанбул и Сао Пауло. Всеки нов аспект на La Bottega все още се придържа към страстта и стремежа на нашия основател Умберто Пачини. Използването на модерни технологии при персонализирани решения и италиански вдъхновения, слети с международен усет, са това, което прави изживяването на La Bottega толкова уникално.
Ние се грижим за всяка стъпка от производствения процес: от графичната идея, през снабдяването на съставки и опаковки, до производството. Дотолкова, че сформирахме три много уникални компании, фокусирани върху превръщането на вашата визия в реалност“, сподели Костанца Роси Ричи.
Пред Bgtourism.bg тя посочи, че La Bottega е горд партньор на на Forbes, Leading Hotels of the World, Design Hotel, Relais&Chateaux. „Ние създадохме много проекти за невероятни хотелски групи и индивидуални хотели като The Peninsula Hotels, The Ritz Carlton Group, Baglioni Hotel, Nobu и др.“, каза още Ричи.
„По време на своето посещение в България успях да разбера, че туристическите обекти и Министерството на туризма полагат усилия дестинацията Ви да бъде представена по най-добрия начин пред чуждите туристи.
Открих красиви хотели, които са все по-внимателни към детайла, за да предложат на своите клиенти комфорт и качество. Преоткрих модерна София, млади предприемачи, които искат по модерен и футуристичен начин да развиват своя бизнес. Отседнах за първи път в Пловдив и имах удоволствието да открия прекрасната му история и красивите тайни, които крие“, добави Костанца Роси Ричи.
„Клиентите ни нисоко ценят нашата уникалност и ни се доверяват като партньори и консултанти за изразяването на тяхната марка. Нашето внимателно подбрано портфолио от лицензирани марки ни дава престиж и ни позволява да предложим най-доброто съответствие с идентичността на клиента“, сподели Ричи.
„След като се запознахме с основателката на LAREN Кремена Карауланова, нямахме никакво съмнение, че с нейната страст и всеотдайност щяхме да успеем на българския хотелски пазар. Кремена представлява нашата компания с решителност, професионализъм и грижа, като обещава да измине допълнителната миля по проактивен начин, като помага на своите клиенти да се развиват и ги придружава до откриването на услуги за клиенти, на които преди се обръщаше по-малко внимание. Ние силно вярваме в партньорството с LAREN и мисля, че намерихме перфектната компания, която да ни представлява“, каза още Костанца Роси Ричи.
Commentaires