Пред Bgtourism.bg Кремена Карауланова – собственик на българската компания за хотелска козметика и тексил LAREN
– Здравейте, г-жо Карауланова! Какви са най-новите и актуални продукти, които Вашата компания осигурява на българските туристически компании това лято? – Здравейте! За новия летен сезон отново успяхме да внесем новости към туристическата услуга. Първо, бих искала да отбележа новото ни партньорство с Palatino Hospitality – това е френска компания, специализирана в луксозното хотелиерство. Консултанти са на хотелските вериги BVLGARI, Jumeirah, Shangri-La, Rosewood, One&Only, The Ritz-Carlton, Mandarin Oriental, Cheval Blanc, Ceasars Palace, Accor и др.
Заедно с тях за българския пазар сме подбрали продукти, които да са приложими спрямо услугите, които се предлагат тук. Някои от интересните им продукти са, луксозни сламени шапки, плажни чехли, плажни чанти, ветрила, чехли от корк, метални бъркалки и др., всички тези продукти могат да бъдат персонализирани. Освен това предлагат и Eco friendly решения за различните сектори на хотелите.
Плаващите табли са нова и интересна придобивка за всеки изискан хотел. Разкажете за продукта на Palatino Hospitality?
Това всъщност наистина е много интересен продукт или по-скоро услуга, която хотелиерите, които разполагат с басейн, могат да предложат на своите гости. Всички вероятно са попадали на снимки в социалните мрежи на закуски, поднесени в басейн. Определено това е доста атрактивно за гостите на хотела.
Плаващите табли са нова и интересна придобивка за всеки изискан хотел. Разкажете за продукта на Palatino Hospitality?
Това всъщност наистина е много интересен продукт или по-скоро услуга, която хотелиерите, които разполагат с басейн, могат да предложат на своите гости. Всички вероятно са попадали на снимки в социалните мрежи на закуски, поднесени в басейн. Определено това е доста атрактивно за гостите на хотела.
Лицето на Вашата компания са козметичните продукти. С колко обекта в страната вече работите и кои са най-новите партньори, които Ви се довериха?
Тази година отново е пълна с предизвикателства, както за нас, така и за нашите партньори. Ние ги разбираме и заедно с тях изживяваме промените, свързани с туризма и се стараем да сме максимално гъвкави. Това е и нашата политика, която смятам, че в чисто човешки план печели. Имаме продукти за абсолютно всеки клас хотели, което е основата на устойчивостта, защото видяхме през изминалото лято, че по-малките семейни хотели се оказаха по-посещаеми от българските туристи.
Това, което забелязваме като тенденция е, че новостроящите се обекти (хотели), са в по-високия клас – четири и пет звезди. Тази година имаме удоволствието да работим с много нови клиенти, които определено правят продукт с много мисъл и старание към гостите си – някои от тях са VAYA Beach Resort, WAVE resort, Siena Premium Retreat, Gallery 37, новостроящият се хотел Amelia в комплект Албена, както и VOYA, който ще бъде открит следващото лято.
Кой е най-желаният аромат, който избраха хотелиерите, за да посрещат своите гости във фоайета и други общи пространства в обектите си? Новите ни аромати тази година наистина създадоха фурор, те се различват от стандартните ароматизатори по това, че имат истинска парфюмна структура и се разгръщат. Може би
ЕДНИ ОТ НАЙ-ХАРЕСВАНИТЕ АРОМАТИ СА VERVEINE, КАКТО И NEROLI – ТЕ СА СВЕЖИ, ЛЕТНИ, НО И МНОГО РАЗЛИЧНИ.
Идеята на ароматизирането на стаите е това да се случи много елегантно чрез ароматизатор за текстил, който оставя лек, не натрапчив аромат – напълно достатъчно, за да създаде в госта чувство на чистота.
Всеки хотел държи на своята индивидуалност. Какъв е пътят за създаване на собствен продукт чрез Вашата компания? Всеки хотел е индивидуалност. Точно затова предлагаме различни концепции за всеки един, спрямо тяхното и нашето усещане. Изработваме 3D визуализации, за да могат хотелиeрите максимално добре да си представят техният перфектен продукт.
Comments